varmt och kallt

först fick vi sommarvärme så man nästan trodde att det skulle bli sommar...men det dröjde inte länge förrän kylan infann sig.
Men det trotsade jag och har gått i shorts hela veckan.
Funkar bra när man har det jobb man har.
Trodde att jag skulle få mig ledigt i dag och på måndag men så blev det inte.
Sjukt folk så det blir jobb.
Har handlat present till Klara i dag som har kalas på buspalatset i morgon.
Så klockan 10 ska Meja infinna sig där.
Söndag ska Ted ha sitt barnkalas och efter det tar vi släktkalaset för båda barnen.
Mycket kalasande denna helg.
Vår stora grabb fyllde ju hela handen i går.
slänger in en gammal bild på grabben , men lika go är han i dag oxå ;)
Nu ska vi äta grillat och dricka lite gott.
Rosé till mig och öl till herrarna, får se om den ena av mina systrar tar sig lite vitt vin.
*mums*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0