party

ja tidigare i kväll så längtade jag efter ett riktigt tjej party...eller så ville jag att det skulle bli sommar så man fick ta fram partytältet och hela "gänget" skulle samlas för gott dricka, grillat och spotify maraton.
Men just nu känns det helt okej att ligga i soffan och lyssna på ljudbok samtidigt som jag kikar lite på hockey och surfar runt på datorn. ;)
Tog mig en sväng till Karin i dag och lämnade lite kläder till hennes 2 små busfrön.
Oj så mycket den minsta prinsessan växt.
Himlarns va fort tiden går med små bebisar.
Ibland längtar man efter en till men sen tänker man lite till och inser att det är så behändigt med 2 som sköter sig själv(oftast).
Nä nu ska jag duscha innan det blir lopplådan, hej på sää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0